32 timmar and still going strong.

onsdagmorgon klev jag upp vid 9.30 och sen dess hade jag fullt upp med livet.. det var träning, socialisering, jobb och så vidare.

Så utan ens en liten vilostund under gårdagens flygande fart genom dagen så åkte jag och jobbade natt. Klev av nattjobbet 8.15 imorse (torsdagmorgon) åkte hem, duschade och drog på mig träningskläderna. Jag hade kunnat sova men icke.. istället sa schemat träning och mamma skjutsade mig till Ellne där jag och Elin åkte inlines in till faxe. Där mötte vi upp Astrid och Nada vid 11.30 och körde ett pass - axlar och mage.

Hela brudligan var samlad dagen till ära:

image description

Elin guida oss igenom ett axelpass eftersom hon själv inte kunde delta tack vare hennes axel som krånglar.

image descriptionimage description

image description

När klockan var runt 13 så var vi klar så det gick rätt fort men vi hade ett väldigt bra tempo genom hela passet också. Så jag tackade brudarna för dagen och hoppade in i duschen, gjorde mig klar och traskade iväg tillbaka till jobbet.

image descriptionimage descriptionimage description

Personalmöte, 14-16.. sen hem, äta, sova och vakna upp helt yrvaken för att göra sig klar för jobbnatt tre av fyra, vilken jag förövrigt håller på tar mig igenom just i skrivande stund.

32 timmar blev det allt som allt innan jag fick bädda ner mig i min underbara säng. Om jag var trött? Det hade kunnat vara värre men det sved i ögonen vill jag lova.

Blir träning imorgon med tjejerna också, tror dock Astrid jobbar.. sen vilodag på lördag. Förhoppningsvis kan vi köra ett kvällspass så jag hinner samla på mig lite sömn innan. Men har inte hunnit höra med tjejerna hur dom kan ännu.

Finfina Astrid som vi saknat den senaste veckan på träningspassen:

image description

Armpass
väntar imorgon tror jag om jag inte är ute och cyklar?

Bilder från dagen som Elin tog på mig:

image description
image description

På sista bilden ser man hur helt sjukt sneda axlar jag har:

image description

Sjukt dålig hållning. Måste försöka träna bort att jag är så jäkla sned.

Men hur göra?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej !



Jag var sned i kroppen när jag tränade som mest och fick då en inflamation i höftkulan pga snedbelastning så se till att rätta till detta så snart du kan så du slipper skador , inflamationer mm. Jag gick till en kiropraktor och rätade ut kroppen för att kunna träna som jag skulle och bygga upp efter det.

Kramen

2012-06-15 @ 06:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0